DEFINICJE:
Organizator Konkursu - Edyta Szymańska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą “Birthday Box Edyta
Szymańska”, NIP: 5423048347, ul. Droga Żubrów 17, 05-500 Jesówka.
Konkurs - akcja promocyjna organizowany w internecie, na stronie www.birthdaybox.pl, przez Organizatora
Konkursu.
Nagroda - nagroda w postaci podwyższenia wersji pudełka prezentowego.
Wpisowe - bezzwrotna opłata w wysokości 7,90 zł, którą zobowiązana jest uiścić każda osoba chcąca wziąć udział
w Konkursie.
Komisja Konkursowa - komisja dwuosobowa w składzie Edyta Szymańska i Jakub Kucharski.
Regulamin Konkursu - niniejszy regulamin.
Hasło Reklamowe - hasło promocyjne zawierające w swej treści listę produktów, które Uczestnik chciałby znaleźć
w swoim wymarzonym “birthday boxie”.
Pole Konkursowe - wyznaczone na stronie internetowej www.birthdaybox.pl, miejsce umożliwiające stworzenie
i przesłania Hasła Reklamowego.
Najbliższa Rodzina - wstępni, zstępni, rodzeństwo oraz małżonkowie.
Uczestnik - osoba biorąca udział w Konkursie spełniająca warunki, o których mowa w § 2 ust. 1 - 3 Regulaminu
Konkursu,
Laureat Konkursu - osoba, której Hasło Reklamowe zostanie wybrane przez Komisję Konkursową.
§ 1
CZAS I MIEJSCE PRZEPROWADZENIA KONKURSU
1. Konkurs rozpoczyna się w dniu opublikowania regulaminu i trwa do odwołania.
2. Konkurs jest organizowany na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
§ 2
WARUNKI I ZASADY UCZESTNICTWA W KONKURSIE
1. Uczestnikiem może być każda pełnoletnia osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności
prawnych, spełniająca łącznie następujące warunki:
a) zakupi u Organizatora Konkursu produkt: Birthday Box Basic, Birthday Box Premium, Birthday Box Extra
lub Man’s Box oferowany na stronie internetowej www.birthdaybox.pl,
b) przy zakupie, o którym mowa w § 2 ust 1 lit. a) zgłosi chęć udziału w konkursie poprzez dodanie do
koszyka pozycji o nazwie “kupon konkursowy” i uiści Wpisowe,
c) ułoży i prześle za pośrednictwem Pola Konkursowego Hasło Reklamowe,
d) udostępni Organizatorowi Konkursu dane osobowe w postaci: imienia, nazwiska, adresu zamieszkania,
adresu e-mail, numeru telefonu.
2. W konkursie nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora oraz ich Najbliższa Rodzina.
3. W konkursie nie mogą brać udziału członkowie Komisji Konkursowej oraz ich Najbliższa rodzina.
4. Dokonanie zgłoszenia uczestnictwa w Konkursie jest równoznaczne z:
a) akceptacją postanowień Regulaminu Konkursu,
b) wyrażeniem przez Uczestnika Konkursu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych przez
Organizatora Konkursu w zakresie, o którym mowa w § 5 Regulaminu Konkursu,
c) złożeniem przez Uczestnika Konkursu oświadczenia, że jest autorem Hasła Reklamowego i przysługuje
mu do niego pełnia majątkowych i osobistych praw autorskich, a prawa te nie są obciążone prawami
osób trzecich,
d) złożeniem przez Uczestnika Konkursu zapewnienia, iż w przypadku wystąpienia przez osoby trzecie do
Organizatora Konkursu z roszczeniami z tytułu naruszenia praw autorskich lub innych do Hasła
Reklamowego, Uczestnik je zgłaszający zwolni Organizatora z takiej odpowiedzialności i pokryje
powstałą z tego tytułu szkodę Organizatora.
5. Każdy Uczestnik może wziąć udział w Konkursie wielokrotnie.
§ 3
ZASADY WYŁANIANIA LAUREATÓW I PRZYZNAWANIA NAGRÓD
1. Komisja Konkursowa wyłaniać będzie Laureatów Konkursu w czasie trwania konkursu. Każdy Laureat Konkursu
otrzymuje Nagrodę.
2. Komisja Konkursowa rozstrzyga wedle wewnętrznych kryteriów kierując się przede wszystkim oryginalnością
i ciekawością Hasła Reklamowego.
3. Jeżeli do Konkursu zostaną zgłoszone dwa identyczne Hasła Reklamowe, Komisja Konkursowa bierze pod
uwagę to, które zostało wysłane jako pierwsze.
4. Decyzja Komisji Konkursowej jest ostateczna i nie przysługuje od niej odwołanie.
5. Laureaci Konkursu zostaną powiadomieni o wygranej za pośrednictwem poczty e-mail.
6. Nagroda nie może być zamieniona na ekwiwalent pieniężny. Uczestnikowi nie przysługuje uprawnienie do
zastrzegania szczególnych właściwości Nagrody.
7. Organizatorowi Konkursu przysługuje prawo weryfikacji danych osobowych Laureata Konkursu, w celu jego
identyfikacji, a także potwierdzenia jego pełnoletności. Przed wydaniem Nagrody Laureat Konkursu może zostać
zobligowany do okazania stosownego dokumentu tożsamości.
§ 4
PRAWA AUTORSKIE I INNE
1. Przystępując do Konkursu, Uczestnik Konkursu oświadcza, że jest autorem i posiada prawa autorskie
majątkowe do Hasła Reklamowego, który zgłasza w Konkursie oraz że nie naruszają one praw osób trzecich i są
wolne od wad prawnych.
2. Nadesłanie Hasła Reklamowego jest równoznaczne z nieodpłatnym i bezterminowym przeniesieniem
wszelkich autorskich praw majątkowych na Organizatora Konkursu, który ma prawo wykorzystać je na wszelkich
polach eksploatacji bez konieczności podawania danych Uczestnika Konkursu, w tym w szczególności:
a) utrwalanie na jakimkolwiek nośniku audiowizualnym i audialnym, a w szczególności na: nośnikach
dyskach komputerowych oraz wszystkich typach nośników przeznaczonych do zapisu cyfrowego,
b) zwielokrotnienie jakąkolwiek techniką w tym: techniką magnetyczną na taśmach video, dyskach
audiowizualnych, techniką światłoczułą i cyfrową, techniką zapisu komputerowego na wszystkich
rodzajach nośników dostosowanych do tej formy zapisu, wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy
utworów, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową,
c) obrót oryginałem albo egzemplarzami, na których hasło utrwalono – wprowadzenie zwielokrotnionych
nośników do obrotu w kraju i za granicą, użyczenie oryginału albo egzemplarzy,
d) rozpowszechnianie hasła w następujący sposób – publiczne wykonania, wystawienie, wyświetlenie, a
także publiczne udostępnianie hasła w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w
czasie przez siebie wybranym, w tym w szczególności udostępnianie na stronach internetowych,
e) wprowadzenie do pamięci komputera i do sieci multimedialnej w nieograniczonej ilości nadań i
wielkości nakładów,
f) wykorzystanie w utworach multimedialnych,
g) wprowadzanie do obrotu przy użyciu Internetu i innych technik przekazu danych wykorzystujących sieci
telekomunikacyjne, informatyczne i bezprzewodowe,
h) wykorzystanie hasła i jego fragmentów do celów promocyjnych i reklamy,
i) wykorzystanie dla celów marketingowych, w tym reklamy, promocji identyfikacji, produktów i usług
oraz innych przejawów działalności gospodarczej Organizatora.
3. Uczestnik Konkursu wyraża zgodę na publikację na stronie internetowej wybranej przez Organizatora, w
mediach społecznościowych oraz na innych nośnikach elektronicznych i tradycyjnych nadesłanej pracy przez
Organizatora, a także na wykorzystanie pracy w celach promocyjnych.
4. Przeniesienie praw autorskich do Hasła Reklamowego obejmuje również zezwolenie na wykonywanie przez
Organizatora dowolnych zmian, aktualizacji, przeróbek, skrótów, modyfikacji itp. Hasła Reklamowego oraz
prawo do korzystania i rozporządzania tymi opracowaniami w pełnym zakresie, a także prawo dalszego
udzielania takiego zezwolenia osobom trzecim.
5. W przypadku uzasadnionego podejrzenia oszustwa, naruszenia cudzych praw autorskich lub innych praw osób
trzecich oraz innych naruszeń Regulaminu Organizator może podjąć decyzję o zdyskwalifikowaniu Uczestnika.
6. Uczestnik zapewnia, że korzystanie przez Organizatora Konkursu z Hasła Reklamowego nie będzie naruszało
praw osób trzecich w zakresie praw autorskich, praw własności przemysłowej lub innych praw osób trzecich.
Jeżeli jakikolwiek podmiot zgłosi roszczenia lub zarzuty do Organizatora Konkursu w zakresie, o którym mowa
powyżej, Uczestnik zobowiązuje się na własny koszt podjąć niezbędne kroki prawne, w tym również wstąpić do
ewentualnego procesu sądowego, celem ochrony Organizatora Konkursu przed tymi zarzutami lub roszczeniami
i uwolni go od odpowiedzialności w tym zakresie.
7. W sytuacji jeśli Organizator Konkursu zobowiązany będzie w stosunku do podmiotu trzeciego do zapłaty
jakiegokolwiek świadczenia (w tym przede wszystkim odszkodowania, zadośćuczynienia) wynikającego z
naruszenia, o którym mowa w ust. 5, Uczestnik Konkursu zobowiązany będzie pokrycia tej kwoty wraz ze
wszystkimi kosztami ubocznymi powstałymi w trakcie toczącego się sporu, w tym w szczególności kosztami
sądowymi, odsetkami i kosztami obsługi prawnej.
8. Laureatom Konkursu poza uprawnienie do uzyskania Nagród nie przysługują żadne inne roszczenia do
Organizatora oraz od osób trzecich, które te prawa następnie nabyły.
§ 5
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem danych podanych przez Uczestnika jest Organizator Konkursu.
2. Dane osobowe podane przez Uczestnika, będą przetwarzane w celu organizacji, promocji i przeprowadzenia
Konkursu, a także w celach archiwizacyjnych i rozliczalności wymaganej przepisami Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (dalej: RODO).
3. Administrator przetwarza dane osobowe Uczestników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu, którym
jest: umożliwienie uczestnikom wzięcia w nim udziału, umożliwienie przeprowadzenia konkursu, umożliwienie
przyznania nagrody, umożliwienie dokonania rozliczeń podatkowych, archiwizacja dokumentów.
4. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie wyrażonej zgody, zgodnie z art. 6 lit. a. RODO.
5. Osoby, których dane osobowe przetwarza Administrator, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne, a także prawo do ich
usunięcia, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku
wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
c) ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
d) wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa)
6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do umożliwienia Administratorowi
zorganizowania Konkursu, powiadomienia laureatów o przyznaniu nagród.
7. Dane osobowe będą przetwarzane dla celów, o których mowa w ust. 3 przez okres 1 roku od dnia zakończenia
Konkursu, zaś w celach związanych z dokonaniem rozliczeń podatkowych przez okres 5 lat od końca roku
kalendarzowego, w którym odbył się Konkurs.
§ 6
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Organizator Konkursu ma prawo do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu Konkursu, o ile nie wpłynie
to na pogorszenie warunków uczestnictwa w Konkursie. Zmieniony Regulamin Konkursu obowiązuje od czasu
opublikowania go na stronie internetowej www.birthdaybox.pl.
2. Wszelkie pytania, reklamacje i uwagi związane z Konkursem należy przesyłać na adres mailowy Organizatora
Konkursu: kontakt@birthdaybox.pl.
3. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Organizatora Konkursu w terminie 30 dni od jej otrzymania.
4. Uprawnienia wynikające z uczestnictwa w Konkursie nie mogą być przeniesione przez Uczestnika na osobę
trzecią.
5. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem Konkursu zastosowanie znajdują przepisy Kodeksu cywilnego
oraz innych właściwych ustaw.
6. Organizator Konkursu nie ponosi odpowiedzialności za szkody poniesione przez Uczestnika Konkursu i osoby
trzecie, w związku z uczestnictwem w Konkursie.